Відомості про школу







Школа в Годинях збудована приблизно у 1910-1914 роках силами громади . Це  було приміщення у якому було чотири класні кімнати . Дві з них було відведено під  класи, а у двох інших жили вчителі.
У 20-30 роках у школі вчились сім років, до першого класу ходили 1 рік, до другого-1рік, до третього-2 роки, до четвертого-3роки.Навчання проводилось у дві зміни до обіду і після обіду, вчили українську мову, арифметику , читання.
        До 1939 року це була початкова школа з двома класними кімнатами, вчителями були Хотинецький В. та Хотинецька І. З 1939 року до 1947 року школа була чотирирічною. До 1942 року в школі вчили Хотинецькі, потім вчителями були  Федевич Г. І., Івановська С. А. З 1948 року школа стала семилітньоюУ 1967 році добудовано другий корпус школи у якому було 4 класні кімнати.   В 1992 році добудовано новий  корпус школи, у якому є  чотири класні кімнати, спортивний зал, майстерня. Стару школу з новою з'єднано коридором, побудовано котельню і проведено парове опалення.

На даний час у школі є 9 класів, у яких навчається 108 учнів.



Паспорт школи


І. Повна назва закладу - Філія "Годинівський заклад загальної середньої освіти - дошкільний навчальний заклад" Опорного закладу "Мостиський заклад загальної середньої освіти № 2 І-ІІІ ступенів Мостиської міської ради Львівської області"(форма власності: комунальна)
Адреса закладу (індекс) – 
81301, Львівська область, Мостиський  район, , с.Годині , вул.В.Івасюка,46 
Телефон – 666-47
Рік заснування -  1947
Статут (від, №, ким затверджено) – від 27.01.2017 №19,  рішенням сесії Мостиської міської ради Львівської областіМова навчання - українська
Кількість учнів - 108
Кількість вчителів - 17
 
ІІ. Відомості про адміністрацію закладу.
1. Завідувач філії – Плюта Володимир Михайлович
освіта - вища
кваліфікація – вчитель трудового навчання і фізики
категорія – спеціаліст «І кваліфікаційної категорії»
рік призначення на керівну посаду - 2002
2. Заступниця завідувача філії
  - Маїк Віра Григорівна
освіта - вища
кваліфікація – вчителька початкових класів
категорія - спеціаліст «І кваліфікаційної категорії»
рік призначення на керівну посаду – 2011
  ІІІ. Матеріально – технічне забезпечення навчального закладу.
1. Кількість навчальних корпусів  - 1
2. Рік здачі в експлуатацію – 
1968р.
3. Тип приміщення (типове, нетипове, пристосоване, аварійне) - типове
4. Загальна площа приміщення навчального закладу – 988,6 м.кв.
5. Котельня :
- рік встановлення – 
2006р.
- марка котлів – 
RMG MkІІ
- вид палива - газ
- потужність – 
60 квт.
- обладнання приладами обліку - 
обладнана
6. Кількість класних кімнат, площа – 9;    345,5 м.кв.
7. Кількість спортзалів, їх площа – 1;   153,4 м.кв.
8. Наявність :9. Їдальня:
- кількість місць -  40
- забезпеченість меблями - забезпечена
- інвентарем, обладнанням - забезпечена

 ІV. Технічні засоби навчання.
1. Кількість комп’ютерних класів, які стоять на балансі, рік випуску - 1
-  Кількість комп’ютерів у комп'ютерному класі - 9
- Кількість учнів на 1 комп’ютер - 12
- Підключення до мережі Інтернет - підключено
- Проекційний екран - 4
- Телевізор - 1
V     V. Відомості про обслуговуючий персонал закладу
      1. Заступник завідувача філії з господарської роботи (завідуючий господарством) – Яхимець  Ігор Володимирович, освіта – середня- спеціальна
      2.  Робітник з обслуговування, поточного ремонту і обладнань +
      3. Кочегар ( оператор газової котельні)     
       4.  Сторож +   
      5. Прибиральниці (2)+
       VII. Науково – методичне забезпечення закладу
      1. Назва науково – методичної проблеми, над якою працює колектив 
 «Підвищення якості знань учнів на основі  впровадження в навчально – виховний процес нових педагогічних технологій».
2. На якому етапі проводиться робота – І етап (теоретичний)
3. Впровадження нових педагогічних технологій , їх перелік :
-         проектні технології, тобто ті, що забезпечують інтеграцію знань і вмінь із різних видів діяльності;
-         ігрові технології, які формують навички розв'язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних варіантів;
-         інформаційно-комунікаційні технології;

4. Кількість і назва методичних об’єднань та їх керівники 

VIII. Створення умов для рівного доступу до якісної освіти
1. Організація харчування, його вартість, натуральні норми:
- всього харчується (к-сть дітей, % від загальної к-сті) – 103учн. ,    100%
- в тому числі охоплено гарячим харчуванням (к-сть дітей, % від загальної к-сті )- 12 учн.,  8,5%- тільки буфетною продукцією (к-сть та назва закладів) – 91 учень
- 1-4 класи (загальна к-сть дітей, к-сть дітей та % охоплення всіма видами харчування, в тому числі к-сть дітей та % - гарячим харчуванням, вартість) – 51 учн., 51уч. 100%,  10учн.  20%.- пільгові категорії дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, чорнобильців, дітей з малозабезпечених сімей (загальна к-сть дітей кожної категорії, к-сть дітей та % охоплення всіма видами харчування кожної категорії, в тому числі к-сть дітей та % кожної категорії - гарячим харчуванням, вартість) – 0,.0, 6 учн. 100% .
   IХ. Соціальний статус закладу
1. Кількість багатодітних сімей - 15
2. Неповних сімей -1
3. Повних сімей, де батьки створили нову сім’ю -2
4. Малозабезпечених сімей - 6
7. Кількість дітей:
- напівсиріт - 3
Х. Організація виховної роботи
1. Сучасні технології виховання , що застосовуються в закладі:
-         виховні  години;
-         години класного керівника ;
-         технологія виховання успішної особистості (розвиток учнівського самоврядування);
-           проектна технологія;
-          ІКТ-технології (проведення предметних брей-рингів, ток-шоу, тематичні лінійки, зустрічі, конференції.)
-          інтерактивні форми роботи (ток-шоу, флеш-моб,  екскурсії,  ярмарки, народні ігри, огляди-конкурси, тренінги, рольові ігри, диспути,  презентації, книжкові виставки, стінгазети ).
2. Профілактично – корекційна робота :
-         години спілкування;
-         тижні правових знань;
-         виставка стіннівок, плакатів та малюнків ;
-         учнівські  проекти
3. Форми і методи патріотичного виховання:
-         проектна діяльність,
-         ситуаційно-рольові ігри, 
-         соціально-психологічні тренінги,
-          інтелектуальні аукціони,
-         «мозкові атаки»,
-         гра «Джура Сокіл»
4. Краєзнавча робота :
-         екскурсії до краєзнавчого музею;
-          тематичні бесіди і діалоги учителя та учнів;
5. Оздоровча робота :
-         вікторини, бесіди, ігри, КВК ;
-         ранкова зарядка;
-         фізкультхвилинки
6. Робота спрямована на саморозвиток та життєтворчість :
-          гурткова робота;
-         туристсько - краєзнавча робота;
-         робота з творчо обдарованими учнями;
-         індивідуальна робота;
-         профорієнтаційна робота.
7. Кількість гуртків, їх назви, охоплення ними дітей
-        -         Спортивний гурток «Джура» - 15учні;
-   8. Дитячі організації – учнівська молодіжна організація « Соколи»
Х
I. Органи самоврядування
1. Учнівське самоврядування (назва) - УМОС
2. Рада закладу +
3. Батьківське самоврядування: +
- піклувальна рада (П.І.Б. голови) Бубес Іван Іванович
- батьківський комітет (П.І.Б. голови) – Черкавська Галина Богданівна
Х
II. Відомості про мережу
1. Кількість класів - 9
2. У них учнів - 108




Навчальний план








Кошторис школи







Немає коментарів:

Дописати коментар